Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się

Informatyka+

rekrutacja

studia IT

Z ŻYCIA PROJEKTU

Targi Wiedzy

Zakończenie projektu Informatyka+

2012-08-28.

Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki zaprasza na zakończenie Informatyki+. Zapraszamy na ostatnie zajęcia w projekcie!

więcej ›

Szukamy informatycznych talentów

2012-06-08.

Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki poszukuje uczniów i uczennic liceów i techników, których pasją jest szeroko rozumiana informatyka.

więcej ›

Krótkie wykłady o informatyce

2012-01-05.

po prostu do poczytania …

więcej ›

Kolejna edycja konkursu "Informatyka – moja pasja" rozpoczęta!

2012-04-20.

Z przyjemnością informujemy o ostatniej już – trzeciej edycji konkursu Informatyka – moja pasja.

więcej ›

Maraton informatyczny Informatyki+

2012-04-05.

Informatyka+ serdecznie zaprasza na Dzień Otwarty Projektu – Maraton Informatyczny.

więcej ›

Dyplom inżyniera informatyka gwarancją dobrej pracy!

2011-05-13.

Rośnie zainteresowanie zatrudnieniem specjalistów z branży IT

więcej ›

Zasoby biblioteki WWSI dla uczestników projektu!

2011-09-20.

Serdecznie zapraszamy uczestników projektu Informatyka+ do korzystania z księgozbioru biblioteki WWSI.

więcej ›

Filmoteka Informatyki+

2011-01-28.

Filmoteka to materiały filmowe, które przedstawiają reportaże z życia projektu.

więcej ›


Archiwum aktualności

Wznawiamy zawody w ramach Algorytmicznej Ligi Zadaniowej Informatyki +.

2011-11-02.

Od 05.11.11 rusza Liga Zadań Algorytmicznych w roku szkolnym 2011/2012 informatykaplus.ilo.pl

Rozpoczynamy zawody algorytmiczne (od listopada 2011 do kwietnia 2012)

W każdym tygodniu oprócz świąt (z soboty na niedzielę) na serwerze pojawią się 2-4 zadania algorytmiczne o różnym poziomie trudności.

Rozwiązania przesyłane przez młodzież będą oceniane przez automatyczną sprawdzarkę, która przyzna liczbę punktów od 0 do 100 proporcjonalnie do liczby testów, dla których przesłany program znalazł poprawną odpowiedź.

Po zakończeniu dwu- miesięcznych rozgrywek na stronie WWW konkursu zadania zostaną przeniesione do tzw. zawodów stałych gdzie młodzież będzie mogła dalej próbować rozwiązywania zadania z zamkniętych rozgrywek.

Jednocześnie z przeniesieniem zadań do zawodów stałych na stronie pojawią się krótkie podpowiedzi dotyczące sugerowanych algorytmów lub metod programowania.

Głównym celem stawianym przez pomysłodawców jest rozwijanie myślenia algorytmicznego pod kątem przygotowania do matury z informatyki.

Jest to działanie, które będzie realizowane cyklicznie przez cały rok szkolny.

REGULAMIN

1. Do algorytmicznej ligi zadaniowej przystąpić mogą uczniowie szkół, które przystąpiły do projektu INFORMATYKA+ (złożyły deklarację zgłoszenia szkoły do projektu – do pobrania na stronie w zakładce dokumenty).
2. Liga zadaniowa trwa od listopada do kwietnia w roku szkolnym 2011/12.
3. Można przystąpić do niej w dowolnym momencie i robić dowolnie długie przerwy.
4. Rozwiązania należy przesłać na sprawdzarkę na adres informatykaplus.ilo.pl po uprzednim zalogowaniu się.
5. Każde rozwiązanie oceniane będzie w skali 0-100 przez automatyczny system sprawdzający.
6. Loginy i hasła uzyskać można zgłaszając się do przedstawicieli Regionalnych Ośrodków Projektu (podając nazwisko i imię, adres e-mail, szkołę i klasę, tutorzy z poszczególnych województw zaproponują loginy i hasła). Loginy z dostępem do zadań i opisów rozwiązań mogą również otrzymać nauczyciele ze szkół uczniów uczestniczących w lidze zadaniowej.

Adresy e-mail przedstawicieli Regionalnych Ośrodków Projektu:
o woj. mazowieckie - ozogmarta[at]gmail.com; j.mucha[at]op.pl
o woj. warmińsko – mazurskie - ewelina.mikula[at]gmail.com;
o woj. podlaskie - ibujnowski[at]gmail.com; bujnowska[at]hot.pl
o woj. lubelskie - tutor[at]platon.man.lublin.pl
o woj. łódzkie - jan.boltuc[at]zsp19.lodz.pl

7. Rozwiązania dowolnej liczby bieżących zadań należy nadsyłać do końca I etapu -grudzień, do końca II etapu –luty, do końca III etapu- kwiecień. Podsumowanie (ranking) będzie tworzony po dwóch-miesiącach osobno dla uczniów klas I i klas II. (uczniowie klas III technikum będą razem z uczniami klas II)
8. Po każdym etapie zawodnicy, zgodnie z rankingiem z serwera, otrzymują nagrody-niespodzianki.